två saker

Vissa saker i mitt liv kan jag förlåta, vissa sakern någon har gjort mot mig kan jag förlåta men andra saker ekar i mitt huvud skricker att jag måste ha hjälp. men att jag ska kunna ta den hjälpen kommer jag nog aldrig att göra att vilja dö ja det vill folk, att inte orka med mitt liv att bara vill försvinna över det två personer kan göra och sätta ärr i min kropp förlivet, dem sakerna kommer jag aldrig att kunna glömma eller kunna förlåta, jag kna inte förlåta mig själv att det har hänt hatar mig själv att jag kunde låta såna här saker finnas och på gått en sån här tid att jag inte gjorde något. men vad kunde jag ha gjort jag var sex när du överfalde mig och du slutade inte. jag var inte mogen jag var bara barnet. jag kunde inte försvara mig men jag känner ATT DET ÄR MITT FEL!!! VARFÖR GJORDE JAG INGET?! VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG?! jag hatar mig för allt i mitt liv att min pappa misshandlade oss det är mitt fel, att du kunde hålla på så här mot mig att du bara kunde görat mot mig. ni är två personer som har förstört mitt liv och jag menart att ni har förstört mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0