Det var längesedan, och längre blir det.

Det var länge sedan jag tänkte tillbaka, längesedan jag tänkte på allt. men minnerna kommer tillbaka och hjärtat slår i hundra varje gång jag tänker på dig och vad du gjorde mitt liv till det är idag. Kanske låter sjukt men om detta sakerna hände mig kanske jag inte hade varit den jag är idag.


jag vill kunna leva mitt liv igen men det kommer aldrig kunna hända igen, du finns jag har din röst i huvudet det gör så jag inte orkar med något mer. jag kommer alltid att ha samma DNA som du men det kommer inte betyda att vi är släckt att du är min pappa för det kommer du aldrig att bli för mig... du är dö för mig, jag har ingen pappa och det kommer jag aldrig att ha i mitt liv. och jag mår dåligt över det för jag vill ha en pappa i mitt liv som finns där som tar hand om mig med det kommer jag aldrig att ha och kommer aldrig att få. du är död för mig och ingen kommer kunna ändra på det ingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0