livet

Det är som vandligt här hemma och inget nytt har hänt. mamma min lossas pappa bråkar med mig när jag är hemma. så nu har det blivit att jag är hemma en timme efter skolan sedan dra jag ivägg och kommer hem halv tio och dem är väll vakna till tio tills dem skaq sova, sedan sover jag inte för än 4 mina tabletter börjar sluta fungera och vet inte vad jag ska göra för att kunna sova. skolan går ått helvete ligger efter som fan och har inte nåågon lust att ta igen det jag har missat har missat sjukt mycket och orkar inte bry mig. jag har tid att göra det när jag inte sover men orkar inte. jag börjar få ångest igen och vet itne vad jag ska ta mig till, har mardömar efter mardrömar, vill börja med droger igen för då försvinner allt för en kort minut och jag mår bra igen. men jag vill inte svika dem jag har lovat att inte göra det igen men att vilja ha hella tiden blir jobbigt. att bara vara sugen det är som en  rökare utan cigaretter det är lika jobbigt för mig att vara utan droger om jag nu har kunnat hållit upp i 3 - 4 månader kanske jag ska försöka klara detta varför ska det finnas och varför känns det som att man mår bättre. kanske man glömmer det som är jobbigt och det man inte orkar med i livet just då. jag har mina tankar att ta mitt liv att inte finnas mer men varför har jag det. det kanske beror på det som har hänt i mitt liv och det kanske gör att jag inte orkar med att leva längre varför ska ni kanske som sitter och läser om min blogg och mitt liv varför ska jag skriva om det? jag vet att jag inte är ensam att det finns flera som har haft det jobbigar i livet än vad jag har haft men jag vet inte. det jag tycket är jobbigt och det jag tycker är hämnskt som har hänt i mitt liv jag vill skriva om det för att jag vet att det finns flera som har haft det som jag och kanske värre eller något liknade, jag vill vissa för er att ni inte är ensammna kanske finns ett ljus någon stans som gör att livet blir bättre att man klarar av att leva sitt liv. men jag har inte hittade det ljuset och jag letar fårtfarande och vet inte om jag någon sin kommer att hitta det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0