Varför hamnade jag i denna sits? varför hände detta mig?

Jag kan nog till en del varför jag har mardrömar varför jag är självmordsbenägen men Det som NI inte vet. okej någon gång kanske jag ska säga det kanske blir idag kanske blir om ett år jag vet inte att jag inte är ensam om detta men jag vet att jag kanske mår bättre och att jag inte behöver bära detta händelserna för mig själv inte behöver hålla det inne att jag kanske kanske kan le med ett riktigt leende igen, jag kna aldrig glöma den tiden jag skrattade var glad på RIKTIGT, och inte fejk önskar att den tiden kunde komma tillbaka och jag kan leva igen utan att vilja dö för varje dag som går. någon dag finner även jag lyckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0