alla dagar kommer och alla dagar går, som ett evigt liv.

det är som överskriften säger alla dagar kommer och alla dagar går, men den kommer alltid tillbaka. jag sitter ute i skogen hos min mormor och har nu druckit en stor kopp kaffe, jag tyckte att jag behövde det. jag ska snart ta en cigg och bara sitta att njuta. just såna här dagar jag kan vara hemma hos min mormor och bara slappna av, det är det jag behöver för här kan jag tänka här kan jag vara mig själv. det finns ingen som stör mig och jag kan tänka och mina tankar kan sväva i mitt huvud. att må som man gör är inte kul att inte kunna somna med hjälp av sömntabletter, och ha mardrömar och vet inte vad jag ska göra åt saken. när jag inte kan prata med någon och jag inte vill prata. det är bra att det finns internet och bloggar, det är bra att komma ut till skogen och inte behöver prata eller tänka på några att bara vara. kanske låter själviskt men det är min egna stund i veckan som jag kan ha för mig själv.

att mina tankar, att rösterna bara skriker i mitt huvud finns det ingen som vet vem jag är. ingen kommer att få reda på, den enda som kommer veta hur jag mår är jag sjävl. varför ska jag prata med någon?? dem hjälper mig ändå inte. jag har haft dem rösterna i många år och jag har ändå prata med folk det har inte hjälpt. överdos hit och ditt, knark. det som har hjälpt mig är KNARK det har gjort så rösterna har försvunit och inte funits där. efter en stund eller ett tag när kanarket började försvinna så började det komma tillbaka. men under den tiden jag var hög eller påverkand så mådde jag bra, då var inte mitt leende falskt då var det äkta. då var jag glad, då behöved jag inte gömma mig. en efter att nu ha varit drogfri i ett halv år så mår jag  mer och mer dåligt, och det går bara neråt, varför ska det som är olagit vara det som jdag så jag kan leva, att göra så jag mår bra. folk säger att det är bra att jag inte tar droger med men jag mådde då bra och inte skit. jag önskar att jag kan komma tillbaka till den tiden jag knarkade och den tiden jag kunde må bra några gånger i veckan/månaden. men tider kommer då jag bara vill ta knark då jag vill bli hög och orka med livet. men tiden var då och jag måste hitta något annat sätt så jag kan leva och må bra och kunna ha ett äkta leende igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0