Jag är ledsen, Jag är sårad, Jag vill bara få det ogjort.

hur kunde jag tänka den tanken? hur kunde jag görat? varför hatar itne folk mig?
det är dem tankarna som snurrar i mitt huvud! vaför kunde jag göra en sån sak hur?! varför ville jag göra en sak för att kunna skada dig att bara få göra så du känner den smärtan jag fick känna. ord bara svävar runt mitt huvud vet inte vad jag ska göra vet itne vad jag kan säga till dig för att göra så jag kan må bättre göra så du mår bra igen. jag hatar mig själv så mycket. det kanske var en liten sak men den är också står. att man kan vara så elak för att ge igen på någon bara för att en stund i fem minuter må bra och vara glad. en hur blir det efter dem fem minuterna? jo man mår dåligt man orkar inte men klarar inget jag vet inte vad jag ska säga till dig hur jag kan få dig att förlåta mig. att du sa till mig att det var lungt men det var inte det jag kunde se det i dina ögon men jag säger inget ville inte börja något bråk ville inte orkade inte. jag kanske gör saker som jag sedan ångrar mig så jag kanske för en stund inte tänker hur jag värkligen mår. kan ite sova kan inte röra mig kroppen bara skriker. jag vet inte varför jag känner så här eller varför jag kan få en människa så ledsen. vet inte vad som händer med mig vet inte vad det är för fel på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0