stå mellan två vägar, och vet inte vilken som är rätt.

att stå mellan två platser
den inna till himmelen och
den andra att leva.
så vet jag inte vilken jag ska ta.
gör man fel med att ta den vägen som
vissar himmelen
eller ska man leva vidare?
jag vet inte och kommer nog
alldriv få reda på.


det är inte lätt fast jag inte orkar med att leva för att rösterna säger imot så är det inte bara att jag tar livet av mig för det finns andra saker som gör att jag klarar av att leva och inte låter mig dö. jag har underbar familj ( mormor )  jag har underbara vänner som hjälper mig men det hjälper inte det helar jag måste veta varför jag ska leva varför jag ska vara vid liv och in vara död. tankarna bara snurrar inne i mitt huvud och jag vet itne vad jag ska göra, det finns ingen som kan hjälpa mig det ända sättet är att jag tar reda på det själv och det kommer ta tid jag vet att det kommer ta tid....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0