Miss the time!

jag tar en dag i taget nu för tiden kan jag skratta och vara glad, men det man inte ser vet man inget ting om. jag har svårt att vissa att jag inte mår bra jag vill att alla runt om mig mår bra. det om är svårt att ingen förstår ingen hör på ingen kan fatta att man saknar någon så jälva mycket. en person som förstörde mitt liv. men jag vet att jag inte kommer falla tillbaka i allt skit igen jag har blivit starkare, men det finns en del i mig som gör att jg kan falla illbaka till drogerna, till att sjära mig till att hoppa från en bro. men då tänker jag på allt jag kommer miss. det ar varit dagar då jag inte klarar gå upp ifrån sägen,det finn dagar så jag sitter och försöker få tag i droger. men jag är tark jag försöker att kara mig att jag inte behöver den skiten gen. men att vara så lycklig att inte tänka på allt att få en gång skull vara lycklig på riktigt, klart man saknar det. den tiden var det ända jag vill komma tillbaka till när jag var så glad att jag inte behöver fejka det. klart jag ä glad på riktig med men det är inte ofta det händer. jag försöker hitta saker som kan göra mig glad men det är  svårt.
miss the time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0